Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Minulla menee nyt näin

Muutettuani Mikkeliin en saanut heti aikaiseksi lähteä salille, mutta tässä kuussa otin itseäni taas niskasta kiinni ja hankin salikortin Fitness24seven salille. Hinta on 19.90 kuussa, joka on minusta todella hyvä ajatelleen, että olen opiskelija ja tuloni eivät ole suuret. Olen ottanut itselleni tavoitteeksi olla hyvässä kunnossa kesään menessä. En tietenkään odota mitään suuria, mutta toivon pystyväni nostamaan kuntoani nyt tässä viiden kuukauden aikana.


Minua jännittää muuten ihan pirusti se, että mulla on Venäjän tentti tossa ensi viikolla. Olen yrittänyt kovin lukea siihen ja toivon todella, että osaan sitten siinä kokeessa ne vaadittavat asiat. Koska aloitin siis venäjän tässä tammikuussa ja nyt tulee jo kovaa vauhtia ensimmäinen tentti. Tälläistä on tää ammattikorkeakoulu elämä. Mutta uskon, että se menee ihan ok ainakin, koska luin tossa yks päivä esim 4 tuntia bussissa venäjää. Mutta sen näkee sitten kokeen jälkeen, miten pärjäsin.


Mulla on tulossa myös  meidän koulun approt ensi kuussa ja pääsemme sovittamaan meidän haalareita ylihuomenna. En jaksa enään odottaa, että saan mun haalarin! Koska haluan laittaa siihen mun haalari merkkejä jo. Ja haluaisin myös tilata siihen jotakin kivoja merkkejä. Mutta joo approt ja haalaribileet on tulossa. Nyt vaan pitää malttaa odottaa niitä. 

Kiitos, kun luit nähdään seuraavan postauksen parissa❤︎

Pauski



2 kommenttia:

  1. Ompa edullinen toi salijäsenyys, tosi hyvä just opiskelijoille! Itse käyn koulun salilla ja maksoin noin 70e vuoden jäsenyydestä, mikä on hirmu edullinen sekin :) Mahtavaa, että saleista on tällaisia opiskelijaystävällisiäkin versioita!

    Tsemppiä sulle treeneihin & ton kesäkuntotavoitteen kanssa :) !

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo minustakin se on edullinen ja hyvin kattava sali. Siellä saa käydä 24 tuntia vuorokaudessa. Mutta ei varmasti toi koulun salikaan huono ole.

      Poista

Mitäs diggasit? :)