Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 21. helmikuuta 2017

Rose and Gold

Oon tässä lähiaikoina selaillut todella paljon We Heart It sivustoa ja oon löytänyt omasta mielestäni tämän vuoden sellainen "IN" värin. Koska minusta tämä on nyt tullut todella näkyvästi pinnalle ja sitä esiintyy paljon sosiaalisen median kuvissa. Olen kerännyt tähän alas kuvia We Heart it sivustolta. Kuvat löydät täältä.❤︎ Eli kuten otsikosta lukeekin, niin minusta tuollainen Rose ja kulta yhdistelmä tulee todella voimakkaasti esille. Joissakin tapauksissa on myös yhdistetty paljon rosea ja harmaata. Haluan tietenkin jakaa tähän omia lemppareita.







Onko kukaan muu minun kanssa samaa mieltä?

Pauski

2 kommenttia:

  1. Tuota väriä on kyllä paljon näkynyt :) Nättejä kuvia oot löytäny!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep oon kiinnittänyt just samaan huomiota. Täytyy myöntää, että we heart it:ssä on paljon hienoja kuvia :)

      Poista

Mitäs diggasit? :)