Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 17. helmikuuta 2017

Terveellisempi vuosi 2017

Kyllä olen aloitellut nyt tälläistä "työmaata" itselleni tälle vuodelle. Eli olen aloittanut tälläisen tavoitteen kuin terveellisempi vuosi 2017. Yritän syödä terveellisemmin ja liikkua entistä enemmän. Saa taas nähdä mihin tämä kyseinen into menee, mutta nyt on ollut todella paljon motivaatiota tehdä tätä. Kuten jo aikasemmin mainitsin. Olen hankkinut sal jäsenyyden salille nimeltä fitness24seven salille ja siell on todella hyvä treenata. Löytyy paljon monipuolisia laitteita ja paljon erinlaisia painoja ja juttuja monipuoliseen treenaamiseen.


Minusta se on ihanaa, kun löytää sen oman jutun ja halun tehdä asioita. Eniten olen onnellinen siitä, että salilla käynnistä on tullut tapa. Koska mikä on oikeasti parempaa, kuin tapa kun terveellinen elämäntyyli. Mietin juuri, että esittelisinkö mun ostamia juttuja huomisella My Day videolla vai teenkö erillisin postauksen?

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)