Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 27. maaliskuuta 2017

vlog My Day 26.3.2017


Eilen kuvailin teille pitkästä aikaa My Day videota. Olen tässä pohtinut, että pitäisikö minun luoda ihan sellainen youtube kanava, johon voisi jopa julkaista julkista materiaalia. Tällä hetkellä olen siis julkaisut näitä videoita tänne mun blogin puolelle. Todella monesti multa on kyselty minkä on mun youtube käyttäjä. mutta olen vaan todennut, että se on yksityinen käyttäjä. Joten videoita ei ole ollut näkyvillä youtubessa. Mutta olen nyt reilun pari kuukautta miettinyt, että alkaisinko tekemään videoita ihan youtubeen? Mutta sen pidemmistä puheistä haluan päästää teidät my day:n pariin. Muistathan kommentoida alas ?



Pauski

6 kommenttia:

  1. Oot srsly hyvä kuvaamaan näitä! On muute hiukka erilaisii verrattuna sun ihan ensimmäisiin, mut edelleen mukavaa katottavaa :D Ja hei seuraavana päivänä on hyvä lopettaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis musta tuntu et ennen mun videot sisälsi vain ja ainoastaan kahvila keikkoja. Nykyään musta niissä on aika paljon mun selittelyä. Ehkä mä vielä jonkin balanssin löydän. Mut siis paras tap lopettaa video on lopettaa se seuraavana päivänä.

      Poista
  2. Nää sun My day-videot on kyllä tosi kivoja! Lisää vaan niitä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla. Niitä on varmasti tulossa lisää :)

      Poista

Mitäs diggasit? :)