Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 4. huhtikuuta 2017

Huhtikuun suunnitelmia ja tavoitteita

Minulla on enään  kuukausi jäljellä koulua. Mutta sitäkin enemmän suunnitelmia. Suurimmat suunnitelmani sisältyvät minun haalareihin. Koska saan siis mun opiskelija haalarit vihdoin ja viimein tässä kuussa!! Tätä on oikeasti odotettu. Pääsen ulkoiluttamaan mun omia haalareita. Jos joku ei tiedä, mistä hiton haalareista puhun. Niin puhun AMK:ssa hankittavista haalareista. Niitä voi googlettaa, niin saa hieman paremman käsityksen. Mutta niitä haalareita on tarkoitus lähteä ulkoiluttamaan vappuna Helsinkiin. Mietinkin, että onkohan kukaan lukijoistani osallistumassa samaan tapahtumaan? Kommentoi alas, jos sinulla on sama suunnitelma.


Toinen tavoitteeni liittyy myöskin jollakin tavalla kouluun. Eli minun unelmani olisi saada 4 tai 5 Venäjän tentistä. Koska haluaisin oikeasti saada siitä hyviä arvosanoja. Mutta sekään ei toteudu ilman lukemista. Toivon tietenkin, että saan muistakin tenteistä ja arvioitavista tehtävistä  hyvän numerot. Ja kertauksena kaikille opiskelen AMK:ssa Mikkelissä restonomiksi.

Adidaksen tennarit otettu käyttöön, vaikka  se piti lisää tähän listalle. Mutta tänään oli niin hyvä saa, että ne on otettu nyt käyttöön. Olen käyttänyt kyllä jo tammikuussa Nike Air Max lenkkareita, mutta nyt alko addun tennarikausi.

Olisi mahtavaa löytää sellaiset RoseGold aurinkolasit, jotka on siis tollaiset kuin yllä olevassa kuvassa. Ja jos mietitään lisää mun materiaali onnellisuutta niin, uusi objektiivi, ringvalo, mikki tai etälaukaisin kameraan olisi unelma. Mutta ne taas taitaa ehkä mennä viellä vähän kesään päin.

Odotan innolla, että pääsen moikkaamaan mun vanhoja kavereita. Ja onneksi olen saanut sovittua jo yhden tapaamisen tälle kuulle. Millaisia suunnitelmia sinulla on ja onko sinulla mitään samaa, kuin minulla?

Pauski

4 kommenttia:

  1. Sinulla on paljon suunnitelmia. :) Onnea kevään koulujuttuhin :) Kun tulet Helsinkiin niin jos sinulla on aikaa niin käydäänkö vaikka kahvilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla. Ja laittelen sit viestiä sulle.

      Poista
  2. Olipas kiva postaus, kiva kuulla tulevista suunnitelmistasi! Olisi kiva joskus kuulla miten päädyit valitsemaan bloginimesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. Mites sun suunnitelmat? Ja tossa voisi olla jotain ideaa jos jårkkäisin mun blogiin uuden Q&A postauksen.

      Poista

Mitäs diggasit? :)