Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 30. huhtikuuta 2017

Sateista Vappua!

Vaikka sataisi lunta, vettä ja rakeita samaan aikaan, se ei estä minua lähtemästä Helsinkiin vapunviettoon! Tänään meinaan saatiin nauttia niin Lumesta, rakeista ja vedestä samaan aikaan. Mutta se ei todellakaan estänyt minua hauskasta Vapun vietosta. Tänään oli toka kerta, kun "Ulkoilutin" haalareitani. Illalla uutisia katsellessani tajusin käveleväni haalarit päällä YLE uutisissa . Että jos huomasit sellaiset lilat haalarit Helsinkiin liittyvässä pätkässä, se olin minä. Minusta oli ihana nähdä ystäviäni Helsingissä. myöskin oli mukava, että sain pitkästä aikaa tehdä jotakin veljeni kanssa. Koska en ollut hirveästi häntä puolen vuoden sisällä nähnyt.

Kävimme siis katsomassa patsaan lakitusta ja minusta se oli järjestetty todella hyvin! Ja parastahan oli se, että sinne oli kokoontunut suurin joukoin opiskelijoita ja ylioppilaita kannustamaan patsaan lakitusta!
Tanjan te tunnettekin ja hänen kanssa me kävimme viettämässä toista vappua yhdessä Helsingissä. Toivottavasti sama perinne jatkuu taas ensi vuonna. Tosta muuten näkee hieman mun haalarien väriä! Ja veljelleni kunniaa hyvästä kuvasta!
Lisää opiskelijoita

Koska Helsingin reissut sisältävät aina kahvin juomista, niin tällä kertaan oli testissä Starbucksin uusin makulatte. Oli hyvää joten suosittelen maistamaan!

Lisää kuvia itse lakituksesta

Mitä olisi vappu ilman valokuvaa ilmapalloista. Paljon tuli taas tänään nähtyä ja koettua! Ja varmasti kuvatkin kertovat siitä! Ihanaa vappua kaikille minun blogini lukijoille! Olette parhaita!

Pauski

2 kommenttia:

  1. Ihanan pirteä postaus=). Onko starbucksissa myös teetä?:o ja jep ilmapallot ja vappu on must yhdistelmä B)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. starbucksista saa myös teetä :D ja ihanaa vappua sinullekin!

      Poista

Mitäs diggasit? :)