Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 28. huhtikuuta 2017

Vappu ja kesäloma

Kuten otsikosta voi lukea. Kyllä minulla alkoi kesäloma. Ihana ajatella, että kesä on tulossa ja seuraavat 4 kuukautta vietän taas kotona Lohjalla. Kesällä on paljon luvassa kaikkea ja tarkoitukseni on taas saada postaus tahdista kiinni. Olen suunnitellut, että teen teille nyt vappuna videota. Ja se mun my week video on vielä editoinnin alla. Mutta sekin on kyllä tulossa tänne julkaistavaksi. 


Vappuna on tarkoitus lähteä mun haalarien kanssa Helsinkiin viettämään vappua. Sinne on tulossa paljon mun ystäviä ja muita. Ja videota on varmasti luvassa. ja paljon valokuvia. Koska haalarit ja vappuhan on se juttu! Mutta olisi siistiä jos heittäisit tohon alas kommenttia, mitä sinä ajattelit tehdä vappuna?

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)