Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 14. toukokuuta 2017

PROJECT 365 #1

Olen taas täällä noin 2 viikon tauon jälkeen. Minulla alkoi jo pari päivää sitten tulla sellainen olo, että minun on pakko tehdä tänne jotain, mutta päätin että keskityn nämä 2 viikkoa kaikkeen muuhun olennaiseen. Joten nyt kun ne asiat on poissa alta, niin pystyn aloittamaan tämän 365 projektin! Olen miettinyt sitä jo todella pitkään ja monta kertaa miettinyt aloittavani. Mutta olen aina lykännyt sitä eteenpäin, koska on löytänyt riittävästi motivaatiota tehdä sitä kuitenkaan loppuun. Mutta nyt virallistan sen tänne mun blogiin, joten mun on tehtävä se tästä päivästä lähtien.

Projektin idea on siis ottaa 365 päivän ajan aina 1 kuva. Eli kuvia tulee yhteensä 365. Ajattelin kooda niistä sitten videon. Kuva pitää ottaa kameralla tai puhelimella, mutta se pitää olla vaakatasossa otettu. Saa nähdä mitä tästä tulee. Mietin, että laittaisinko tänne blogiin sitten aina sunnuntaisin koko viikon kuvat?

PROJEKTI ALOITETTU 14.05.2017

Pauski

6 kommenttia:

  1. Vaikuttaa todella hyvältä projektilta. :) Pitäisiköhän itsekkin aloittaa tälläinen :) Odottelen innolla niitä kuvia, mitä olet saanut kuvattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisihan se siistiä jos sinäkin tekisit saman haasteen

      Poista
  2. Tosi kivan kuuloinen projekti, onnea siihen! Tämä voisi olla hauska toteuttaa, jos vain muisti ja kärsivällisyys kestäisi koko vuoden :D
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kärsivällisyyttä tullaan tarvitsemaan.

      Poista

Mitäs diggasit? :)