Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 3. kesäkuuta 2017

#Vainkamerajutut Part. 2

Kuten joku varmaan muistaakin, olen aikaisemminkin kirjoitellut postausta liittyen minun kameraan ja kuvaus juttuihin. Ja nyt tämä postaus saa jatkoa. Meinaan haluan kertoa teille hieman uudesta kuvanmuokkaus ohjelmasta. Jos joku ei viellä seuraa minua instassa, niin tossa sivu palkissa on mun molemmat instagram käyttäjät. Mutta ne jotka seuraa mun instagrammia, niin on varmaan huomannut mun feedissä ja kuvissa muutosta. meinaan ostin pari päivää takaperin uuden ohjelman minun koneelle. Sen nimi on affinity photo. sillä vi editoida niin jpng, että RAW kuvia. Olen siis ennen hyödyntänyt vain ilmaisia ohjelmia. Mutta nyt päätin hankkia uuden ohjelman. Laitan seuraavaksi teille tähän hieman kuvia, joita olen harjoitellut muokkamaan.















Omasta mielestäni olen löytänyt kivan uuden tyylin ja kuten kaikki tietää, aina voi kehittyä. Mutta nyt kysyisin mikä teistä on kivoin kuva?

Pauski

2 kommenttia:

Mitäs diggasit? :)