Welcome to my blog

Welcome to my blog

keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Do You Feeling Same?


"Taivas täyttyy pisaroista." Samalla kohdistan katseeni bussin ikkunasta ulos. Katson ratikoita ja autoja jotka hipuvat ohitseni. Nään tumman harmaan taivaa ja vesipisarat bussin ikkunassa. Muutenkin päivä näyttää hyvin harmaalta ja rauhalliselta. Miettien harmautta, niin olen itse pukeutunut yhtä tummasti. Minulla on päällä mustat farkut ja huppari. Kuulokkeista soi Mikael Gabriel Loistat Pimeässä.

Nousen pois bussista, edelleen kuulokkeet korvilla. Kävelin Twenty One Pilotsia kuunnellen kahvilaan tilasin ison mukin kahvia. Istahdin ja kaivoin läppärini ja uppouduin musiikkia kuunnellen muokkaamaan kuvia. Huomasin muutaman kerran, että vieressä istuva nainen katsoi minun ottamia kuvia.  Kahvilassa oli sinäänsä aika rauhallista ja mukava kahvin tuoksu. Nostin katsettani ja katsoin kuinka ihmiset istuivat yksinään koneidensa kanssa pyötien ääressä. Voiko sitä enempää kutsua suomalaiseksi? Minusta ei voi. Omat ajatukseni pysäytti puhelu, joka tuli ystävältäni. Hän oli tulossa Kamppiin tapaamaan minua. Kysyi missä näkisimme. Puhelun loputtua. Keräsin tavarani ja lähdin kahvilasta.

Ajattelin nyt ajankuluksi kirjoitela teille jotakin mun aamuisia fiiliksiä. Toivottavasti teillä on ollut yhtä hyvä päivä, kuin minulla



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)