Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 31. elokuuta 2017

Goodbye Summer ⎜Hello Autumn

Tätä vuoden aikaa olen odottanut jo hetken. Tykkään syksystä monellakin tapaan. Ensinnäkin se on kauniin näköistä. Syksyllä inspiroidun aina valokuvaamaan. On niin paljon kauniita lämpimiä punaisen ja keltaisen sävyjä. Rakastan ruskaa. Syksyssä on myös se, että saa pukeutua takkeihin. Nautin syksyllä pukeutumisesta ja odotan aina mielenkiinnolla syksyllä tulevia valikoimia.


Tänään kaivelin mun laatikoista kynttilät esille ja laiton niitä muutaman palamaan tohon työpöydälle. Minusta on ihanaa keskittyä kirjoittaa teille blogia kynttilän valon keskellä ja kuunnella minun autumn soittaria spotifystä. Se on vaan niin rentouttavaa. Ajattelin ladata yön aikana järkkärin ja huomenna kun lähden täältä Mikkelistä Kouvolaan tapaamaan ystävääni, niin voisin yrittää ottaa jotakin kuvia.  Olisi muuten todella kiva jos kommentoisitte tohon alas biisejä, jotka sopivat tälleen syksyn säihin. Koska haluaisin vielä lisää biisejä siihen mun soittariin.


Itse rupeen kohta valmistautumaan nukkumaan menoa varten. Mutta hei kiitos, kun jaksoit lukea uusimman postauksen. Ja olen jotenkin iloinen taas siitä, että löysin motivaationi tehdä postauksia tässä elokuun aikana. Mutta nyt sanon teille hyvää yötä ja nähdään seuraavan postauksen parissa!

Pauski



2 kommenttia:

  1. Syksyllä on kyllä aivan ihanaa polttaa kynttilöitä♥

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Syksyssä parasta on tosiaan kynttilät ja ihanat luonnon värit! :)

    https://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)