Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 17. elokuuta 2017

Viimeinen viikko lähtee käytiin

Tavallaan ensi viikolla tähän aikaan olen jo palannut Mikkeliin omaan kotiini. Pääsen palaamaan omaan rauhaan ja aloittamaan opiskelijan arjen uudestaan. Olen siis kesän viettänyt Lohjalla porukoiden luona. Muutaman syyn takia. Ensinnäkin Töiden, kaverien ja matkailun takia. Nyt kuitenkin huomenna alkaa kesän viimeisimpiä kohokohtia eli Blockfestivaalit Tampereella. Sinne suuntaan heti huomen aamuna klo 7.30. Odotan jo innolla suosikki esiintyjiä, joita haluan nähdä ja sitä ihanaa festari tunnelmaa. Olen suunnitellut tekeväni huomisesta teille My Day videota ja toivottavasti tekin odotatte sitä jo innolla.


Kun pääsen palaamaan mikkeliin, niin mulla olisi tulossa teille Back To School videota liittyen yksin asumiseen. Mutta sitä saatte vielä hetken odottaa. Pakkailin juuri laukkua valmiiksi huomista varten. Ja pakko myöntää, että huominen jännittää mua hieman. Mutta kyllä se varmasti siitä paranee. Toivottavasti teillä on ollut hyvä koulun aloitus tai odotatte jo, että se alkaisi.

1 kommentti:

Mitäs diggasit? :)